Witam serdecznie!

in #poezja7 years ago (edited)

Nadszedł ten moment, w którym stawiam swój pierwszy krok, na nowej drodze, na steemit'cie. Zobaczymy jak długo kroczyć będę na tej platformie. Ale liczę na to że jak najdłużej.
Kochani, krótko i na temat ale wyczerpująco mówiąc.
Młody człowiek wielbiący poezję, podpisujący się połączeniem J oraz W. Ale także jako "Jaw".
Oto ja, Jaw.
A moją poezję sami poznacie i mam nadzieję choć odrobinę was urzeknie.
Zapraszam by zostać na dłużej i zaobserwować blog.
A także zostawić strzałeczkę w górę, czy też jakkolwiek nazywa się ten tutejszy lajk.

Sort:  

Witaj, nie wiem czy można coś ciekawego napisać o poezji ale chętnie poczytam !

Poezja - jestem bardzo, bardzo na tak! U mnie też pewnie można będzie troszkę około poetyckich/literackich/artystycznych rzeczy znaleźć, więc tym chętniej będę obserwowała Ciebie, bo zdecydowanie brakuje mi tu na Steemit osób o podobnych mi zainteresowaniach (albo jeszcze ich nie wypatrzyłam). Powodzonka!

Dziękuje!

Siemanko witam na steemit !!!
Tu masz przykładowe stronki gdzie szukać darmowych zdjęć jak nie masz własnych. https://steemit.com/polish/@gradzio/legalne-zdjecia-na-steemit

A to dobre rozszerzenia-warto ściągnąć!!!
https://steemit.com/polish/@gradzio/wazne-rozszerzenia-dla-steemit

Dzięki wielkie!

Powodzenia!

PS. Dodaj sobie tagi: polish oraz introduceyourself. I najlepiej jakieś zdjęcie ;)

Tagi oddzielać tylko spacją? I jak ustawić profilowe? :D

Tak, tagi się rozdziela spacją, a zdjęcie profilowe zmienisz sobie w ustawieniach, po kliknięciu na swój awatar w prawym górnym rogu ;)

Welcome to Steemit Community Mate.
Wish you a very happy Steemiting,
I hope you have a wonderful journey here :)
Love
@jibi333

Thanks a lot

Może jestem zbyt prostacki, ale podpisujesz się jako J / W / Jaw jak piszesz poezje? Czy ogólnie?

Cóż, nieco chaotycznie to ująłem, teraz zauważyłem. Powiem więc tak jak to zrobiłem na podstawie moich zeszytów z utworami.
Połączeniem JW podpisuje każdy wiersz, jest to mój podpis artystyczny gdy piszę piórem. Całe "Jaw" piszę głównie w plikach tekstowych na komputerze gdyż tutaj nie mam takich możliwości jak robię piórem.
Jeszcze muszę ogarnąćtego steemita to wszystko będzie lepiej rozpisane :D

welcome to steemit @poezjaw, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Witaj! Do tej pory nie widziałem wielu wierszy tutaj, więc na pewno przyda się ktoś taki jak Ty :D

Witaj :) Czekam na Twoje posty a póki co pozdrawiam z Grecji i życzę powodzenia :)

Dziękuję i wzajemnie pozdrawiam. Pierwsze wiersze już są także zapraszam do przeczytania ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63239.86
ETH 2621.03
USDT 1.00
SBD 2.77