Bukon lon tulak

in #poetry6 years ago

¤ BUKOEN LON TULAK ¤
Jipoet angen gle jitoh ngen ujeun,
U muyup kareung Cicem meusua,
Teuka ie raya paya ngop ateung,
Reubah teugageung meuputa2.
Pakiban tajak han mupat ateung,
Oh wate takheun kameunan kada,
Maklum di ulon beulanja kureung,
Hana pat diyeung miskin that harta.
Han sagop dilon gata lon jak tueng,
Beuthat tatimpueng ulon taceula,
Karena jarak laoet meulinteung,
Hansep pelampung wate lon kira.
Adakna HELY peusawat tempur,
Bak uroe libur lon jak tamasya,
Tapi nyan hana bak jaroe aduen,
Gata beumaklum nasib kakanda.
Dilon pih muntah han sanggop lon theun,
Tajak et bireun sampoe u Banda,
Adak pih male kalheuh ulon kheun,
Bek jeut keuhireun wahai adinda.
Kanasib badan dari phon jameun,
Sabe lon jangeun ngen gop that beda,
Gata bek seudih hate teumernung,
Tapreh lon jak tung hana troh teuka.
Mungken getanyo hana peutemuen,
Ngen gata Ainun tamse keu nama,
Jinoe tagantoe wahe dek buleun,
Ngen laen ureung keu judoe adinda.
Doa nibak lon sabe lam jangeun,
Jaroe ulon leung lon mohon pinta,
Keujudoe gata lakoe keu imum,
Gata keu makmum lam keluarga.
Amanah lon bi yoh masa jameun,
Tatubit uleun jelbab bek tabuka,
Pakaian tashoek beugot tadiyeung,
Bek dosa ureung oh dikalen gata.
Haba metutoe beugot tajangeun,
Beumurah senyum dgn syedara,
Habblum minaLLAH wahai dek buleun,
Juga ngen ureung jaga wibawa.
Nyan Tajaga beugot that...

Sort:  

Postingan yang bagus saya suka dengan postingan nya.,
Saya telah mengikuti anda dan tolong Ikuti saya jugak, biyar banyak flower nya mohon kerjasama nya salam dari saya: @muliadimacro

Good post,, saya ingin mengikuti anda dan saya harab anda bisa mengikuti saya Balik mohon kerja samanya biar sama-sama banyak follower nya salam @zikrisetiawan

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01