Bana bir resim çiz.

in #poetry6 years ago

31727856_1883072831723014_5760428721718689792_n.jpg
Mum Işığında Aydınlanmayı Bekleyen Geceler
Kapkara Gökyüzünde Kaybolmuş Yıldızlar
Acıyan Yüreğim Olsun İçinde ..
Acıyı Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Kan Revan İçerisinde Unutmaya Uyuyan İnsanlar
Kırık Dökük Düşler
Kırılmış İnsanlar Olsun İçinde ..
Unutmayı Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Yolunu Kaybetmiş İnsanların Oradan Oraya Savrulmaları
Aradıklarını Bulamamanın Yıkılmışlığı
Acı İle Kanamaları Olsun İçinde ..
Kanamayı Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Yalnızlığın Ayazında Donmaya Ramak Kala İnsanlar
Sigaramın Dumanında Boğulan Düşler
Dumansız Düşünceler Olsun İçinde ..
Ramak Kalmayı Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Beklemekten Usanmayan Fakat Beklediği 'Şey'i Unutan İnsanlar
Titrek Cümleler Ağlamaklı Sözcükler
Unutulan İnsanlar Olsun İçinde ..
Unutulmayı Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Koşan Ama Sol Tarafındaki Ağırlıktan Kaçamayan
O Ağırlığın Altında Ezilirken
Çığlıkları Duyulmayan İnsanlar Olsun İçinde ..
Sessiz Çığlıkları Çiz Bana ...
Bana Bir Resim Çiz
Adı İhanet Olsun ...
Bana Bir Resim Çiz
Adı Ayrılık Olsun ...
Bana Bir Resim Çiz
Adı Kavuşmak Olsun...
Bana Bir Resim Çiz
Adı Sen Olsun...
Bana Bir Resim Çiz
Senin Resmin Olsun.

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel şiir olmuş. Görsel kaynaklarınızı ve daha detaylı açıklama yapsanız daha iyi olabilirdi. Bir sonraki yazınızda tercih ederseniz, 'cointurk' etiketini kullanmanız ailemizi daha da büyütecektir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70