..bidadari..

in #poetry6 years ago (edited)

Saat Melihat mereka hati ku berdegup kencang tak menentu. ..
Rasa gerogi pun menyelimuti ku sampai tingkah ku trsa aneh dan aku pun tak tau mengapa aku jadi seperti itu...,,
Seolah olah aku sedang Melihat skerumunan bidadari syurga yg sudah turun keduniaan ini....
Di dalam hati kecilku aku berbisik adakah salah satu diantara merka yg mau menerima ku dan menjalani Hdup menuju jannah Nya
Aku igin menyempurnakan imanku bersama salah satu diantara mreka...
Ingin menjalani suka duka kehidupan bersama sama ....,
Sungguh hti ini sangat senang Melihat pemandagan yang sperti itu..
Seandainya smua wanita bgto sgguh aman dan tentram dan aman dunia ini.....
Salam diriku untuk para calon pemimpin bidadari syurga.....
semoga kita jodoh...
image

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37