کبھی جو عہدِ وفا میری جاں تیرے میرے درمیان

in #poetry6 years ago

کبھی جو عہدِ وفا میری جاں تیرے میرے درمیان ٹوٹے
میں چاہتا ہوں کہ اس سے پہلے زمیں پہ یہ آسمان ٹوٹے

تیری جدائی میں حوصلوں کی شکست دل پر عذاب ٹھہری
کہ جیسے منہ زور زلزلوں کی دھمک سے کوئی چٹان ٹوٹے

اسے یقیں تھا کہ اسکو مرنا ہے پھر بھی خواہش تھی اسکے دل میں
کہ تیر چلنے سے پیشتر ہی دستِ دشمناں میں کمان ٹوٹے

وہ سنگ ہے تو گرے بھی دل پر وہ آئینہ ہے تو چبھ ہی جائے
کہیں تو میرا یقین بکھرے، کہیں تو میرا گمان ٹوٹے

اجاڑ بَن کی اداس رُت میں غزل تو محسنؔ نے چھیڑ دی ہے
کسے خبر ہے کہ کس کے معصوم دل پہ اب کے یہ تان ٹوٹے

Sort:  

@msrfraz, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

thanks i have done

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60985.22
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.74