Поезийка

in #poetry6 years ago

Душата ти е пеперудена .
Тъй шарена и пърхаща ,
непостоянна , непринудена .
Спонтанна , нелогична
със склонност към измяна
и често реагираща ,
с предателска промяна .

Очите ти - зелени са ,
зелени и искрящи .
Лъжливо обещаващи ,
жестоко нещадящи .
Престъпно пренебрегващи ,
дълбоки и омайни ,
старателно прикриващи ,
душевните ти тайни .

Смехът ти често звънък е
и толко заразителен
понякога критичен , зъл ,
но аз съм си чувствителен
и май се заблуждавам .
Глас в мене отмъстителен ,
ми казва , че ще съжелявам .
И рано или късно знам ,
ще отлетиш далече .
Душата твоя пеперудена ,
от кой прилъгана,
от кой прокудена ,
не ще е с мене вече2018-06-06-12-11-45.jpg

Sort:  

Чудесно ,както винаги.Благодаря.

Много хубаво.

Авторско ли е?

Да, но не мое :) мъжът ми пише, аз публикувам

Хубаво е!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12