My Cebuano Poetry #3: "Dili na kita" 💯

in #poetry6 years ago

nicole-mason-19736-unsplash.jpg

"Dili na kita"

Pasagdi lang ko ha nga higugmaon tika
Bisan ako ra usa ang nahigugma
Kay mu-surrender ra ni siya kon dili na kaya
Pasagdi lang ko, bisan dili na kita

Pasagdi lang ko mahigugma nimo
Kay dili pa ko andam mo biya sa imong kiliran
Kay ang akong kasing-kasing karon
Ikaw gihapon ang gihandom

Sakit palandungon
Nga dili na diay kita sa pagkakaron
Kay ang imong kasingkasing
Lahi na ang gisud-ong

Ako naglaom
Nagkupot pa sa atong kagahapon
Nga mabalik pa ang katam-is sa atong relasyon
Apan mobalik ko sa tinuod nga sitwasyon
Kay dili na kita sa karon nga panahon

Ang kasakit sa akong dughan karon
Mawala ra ni puhon
ug madawat na dili na kita sa umaabot nga panahon
ug dili na ikaw ang handumon ug
higugmaon....

image source: Photo by Nicole Mason on Unsplash

You'll enjoy the sweetness of life after savoring its bitterness. Thanks for reading dear friends. Any thoughts? you can freely comment it down below.

My Recent Cebuano Poetry

⛅⛅ Have a nice day everyone ⛅⛅
》》SPREAD THE VIBES《《

DQmRhDtjokAZnGKi4QwheqksKTFo6m4fsjMYsNNrsitC1xk.gif

ApexZachMarie

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted by the communal account, @steemph.cebu by dwaeji-aizelle being run at Teenvestors Cebu (Road to Financial Freedom Channel). This service is exclusive to Steemians following the Steemph.cebu trail at Steemauto. Thank you for following Steemph.cebu curation trail!

Don't forget to join Steem PH Discord Server, our Discord Server for Philippines.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60345.08
ETH 2986.57
USDT 1.00
SBD 3.81