Om was vroer

in #poetry6 years ago

Ons was vroeër vriende
so warm
klop die sonskyn

image

Ons was vroeër vriende
Vriende soos 'n ruspe
in die hoop om 'n skoenlapper te wees

Nou loop ons ver ver
Jy bly vir my weg van my af weg
Ek kan te vergesog wees
maar dit is as gevolg van my liefde

Vriendskap is soos 'n kokon
draai 'n ruspe in 'n skoenlapper
vriendskap is soos 'n kokon
dinge is nie maklik om so mooi te verander nie
Vriendskap is soos 'n kokon
vriende verstaan ​​die verskil
vriendskap is soos 'n kokon
na na na na na ..

Al wat geslaag het
laat dit verbygaan
soos warm son

Middag nag
steek sy lig weg
totdat sy weer skyn

Ons het ver gegaan
Jy bly vir my weg van my af weg
Ek kan te vergesog wees
maar as gevolg van my liewe

Vriendskap is soos 'n kokon
draai 'n ruspe in 'n skoenlapper
vriendskap is soos 'n kokon
dinge is nie maklik om so mooi te verander nie
Vriendskap is soos 'n kokon
vriende verstaan ​​die verskil
vriendskap is soos 'n kokon
Gaan na pom pong
na na na na

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58752.84
ETH 3153.55
USDT 1.00
SBD 2.44