‘‘Ikaw lang gihapon’’ (Bisaya Poetry) BISDAK NI BAI!!! #PILIPINAS

in #poetry7 years ago (edited)

Sa ilawom sa kahayag sa buwan,

Ako nagahandum sa imo.

Sa imong dagway nga balaan,

Kanunay kong ginadamgo.

Ikaw hinungdan sa kasakit,

Niining dughan.

Mao nga ang kasingkasing ko,

Kanunay nasamdam.

Saksi ang kalangitan sa kalipay ug kasakit,

Sa dihang nawala ka gibati ko nag kapait.

Saksi ang buwan ug mga bituon sa paghilak,

Na dili matambalan maski niining alak.

Gusto kong mubiya sa atong kagahapon.

Gusto ko mubiya pero unsaon?

Kung sa kanunay ikaw lang gihapon,

Ang lalaking gusto kong higugmaon.

64C13CFC-107E-474E-8190-011798580A5C.gif
photosource

Hinaot nga naganahan mo. Daghang salamat sa pagbasa.

✔️ UPVOTE ✔️ COMMENT ✔️ RESTEEM

0FC7E41A-6C77-4C1E-B525-418EB0B592DB.gif

Sort:  

pagka bisdak nalang

Haha para lahi npud 😊

Sakit nga ikaw ra gihapon :(
Nga naa nakay laing kaugmaon og ako usa nalang sa imong mga kagahapon :(

Naks. May pinaghuhugutan tayo besh hehe 😊

Siguro. Ahaha

Sakit huna Hunaon,
Nga naa nakay laing kaugmaon,
Samtang ako usa nalang sa imong mga kagahapon
Oh. Pangga ko, ikaw ra gihapon.

nindot nindot hehe

Thank you 😊

Daghang salamat 😊

walay sapayan hehe.thanks pud ha :)

Ganahan ko :)

Salamat po 😊

Esure na dha bah...haha

Wahahaha 😂

makahilak man pud ta ug popcorn ani dhay!bitaw nindot imo balak dhay.

Haha. Salamat 😊

nice bisaya poem. i like it.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83