Ufuk TEMUR Sayende Şiir'i #ufuktemursiir #10 | "SAYENDE" Poem by UFUKTEMUR

in #poem7 years ago (edited)


SESLENDİREN: @UFUKTEMUR

SAYENDE Şiir Sözleri
Uzun ve dinmeyen sancılarla dolu geçiyor bir gece daha

Uykusuzum biliyor musun ?

Uykusuzum sayende

Cama vuran yağmur damlalarına rüzgarın uğultusuna haykırıyorum
Hüzünlü bir şarkı açsam duyar mı ?

Hisseder mi ? Hala sevdiğimi özlediğimi ?

Bu gece ? Bu gece sabahı bulabilir miyim sence ?
Neyse boşver

Kendi kendime konuşuyorum sadece

Kaç sonbahar geçti biliyor musun ?

Kaç gece sensizlikle uyandım ?

Kaç sabaha sensiz açtım gözlerimi biliyor musun ?


Rüyalarımda boşluklara düşüyorum

Her uyandığım'da üşüyorum, sen yoksun yanımda

Hani başını koyduğum sol yanım boş

İçime çektiğim kokun yok

Sımsıkı sarılarak uyuduğum sen ? Sen yoksun
Zaman öyle akıp gitti ki. Saçıma karlar yağdı

Yüzüm'de çizgiler yaşlandım, Yaşlandım biliyor musun ?

Yaşlandım sayende

Bir birine karışmış mevsimler yaşıyorum
Son baharlar eskisi kadar güzel değil

Sararıp dökülen yapraklar gibiyim sayende

Eskisi kadar bembeyaz değil kar

Rengini yitirmiş gök kuşağı
Yağmur damlaları incitiyor artık

Sebepsiz nedensiz yaşıyorum

İçim'de gece karanlığı, Boz bulanık seller gibiyim

Güneş eskisi gibi ısıtmıyor, üşüyorum, üşüyorum sayende
Çayın'da tadı kalmadı biliyor musun ?

Eskisi gibi içmiyorum, Şiir'de yazamıyorum

Artık lal oldu yüreğim, Lal oldum sayende

Sigara'yada başladım, İçmeden olmuyor

Olmuyor Sayende
İçin'de sen olan şiir'ler yazmayı

İçin'de aşk olan filmler izlemeyi

Mutlu Çiftlere baktıkça, seni bizi görmeyi

Yağmur altın'da sırılsıklam olana dek yürümeyi

Çok sevdiğin orkide'leri koklamayı, Eve erken gelmeyi

Aşka inanmayı , Sevmeyi , Sevebilmeyi bıraktım biliyor musun ?

Bıraktım sayen'de , Bıraktım sayen'de
Artık mücedele etmiyorum, yolumu bulmak için uğraşmıyorum

Sevgimden, aşkım'dan geçiyorum sayende

Seni sana bırakıyor gidiyorum

Gidiyorum, gidiyorum sayende

Dinlediğiniz için teşekkür ederim görüşlerinizi yorum bırakabilirsiniz :)

Sort:  

#tr etiketini eklemen Turkce yazdigin yazilarin Turk kullanicilar tarafindan gorulmesini de sagliyacaktir.

Merhaba, emeğinize sağlık. Yorumunuz çok güzel fakat kayıt esnasında oluşan "tıslamaya" benzer ses kulağı rahatsız ediyor. İşin teknik yönünü pek bilmem ama o ses olmasaymış daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Saygılar...

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57307.38
ETH 2434.94
USDT 1.00
SBD 2.32