Life is Short - Dialogue Like Poem / Hayat Kısa - Şiir Tadında Bir Diyalog

in #poem7 years ago (edited)

English Version

Once upon a time, I asked to Captain on the Bozcaada ship.

Life made me old, captain. (me)
Can I ask you, (me)
Why are you alone on the helm of this ship, captain? (me)
Where are they? (me)
You said "my everything, my family, my love, my cat.." (me)
Look son, (captain)
Waves are on my side, (captain)
Listen to their sounds, (captain)
Look at the dolphins on the head of the ship, (captain)
they swim with me on this vast blue sea. (captain)
I'm not alone son, (captain)
I'm not alone. (captain)

Türkçe Versiyon

Bir zamanlar bozcaada feribotunda bir kaptana sormuştum.

Hayat beni yaşlandırdı kaptan. (benim)
Bir şey sorabilir miyim size, (benim)
Neden tek başınasın bu geminin dümeninde? (benim)
Nerede onlar? (benim)
Her şeyim dediklerin, ailen, sevgilin, kedin.. (benim)
Bak evlat, (kaptan)
Dalgalar yanımda, (kaptan)
Hadi dinle onların seslerini, kulak ver, (kaptan)
Geminin burnundaki yunuslara bak, (kaptan)
Bu uçsuz bucaksız denizde benimle beraber yüzüyorlar, (kaptan)
Ben yalnız değilim evlat, (kaptan)
Ben yalnız değilim. (kaptan)

Sort:  

Vays süper :)

Eyv adamım :) Teşekkür ettim.

Çok güzel bir şiir olmuş, devamını bekliyoruz. @dogancankilment

Eyv adamım sağolasın :) Tekerin düz bassın.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59452.12
ETH 2603.11
USDT 1.00
SBD 2.39