GET A ROOM - Episode 017 of the Podcast

in #podcast4 years ago

התודעה שמאחורי "חתונה ממבט ראשון" - השבוע השני


תמונת חתונה לאתר.jpg


השבוע השני של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" נפתח עם זוג חדש ומרענן – רוני ונועם. בפרק היום מובאות תובנות מהדינמיקה הזוגית שלהם ושל הזוגות האחרים


image.png


השבוע השני של התוכנית חתונה ממבט ראשון נפתח עם זוג חדש ומרענן – רוני ונועם. בשני הפרקים, זה ששודר במוצ"ש וזה של יום ראשון 1 מרץ 2020 עלו מספר עניינים שכדאי לתת עליהם את הדעת – חופש, תשוקה וקבלה עצמית. גם ראינו את ירח הדבש של דניס והדר בעיר ניס שבצרפת ואת הניסיון שלו לרצות ולהיות נחמד כלפיה במקביל לרגישות הגבוהה שלה.

נושאי הפרק:

  • אריק אומר: "אני מאמין שצריכה להיות סוג של כימיה בתחילת הקשר". הוא צודק? עד כמה כימיה ראשונית, קרי תשוקה, חיונית בקשר רומנטי זוגי?
  • המשותף לנועם ורוני זה המהות הפנימית של החופש שמובילה אותם בחיים (המומחים קוראים לזה "תלישות"). האם יצליחו לשמור עליה גם בתוך הקשר עצמו?
  • דניס הוא ג'נטלמן ונחמד. האם זה מה שמגיע לנסיכה הדר או שלטובתה כדאי שהוא יפסיק לנסות לרצות אותה?!

הערה חשובה:
אין לי שום קשר להפקת התוכנית, אני לא משלם להם ולא מקבל מהם תשלום. אין לי שום זכויות יוצרים על התוכנית אלא רק על פרקי ההסכת להם אתם מאזינים. מין הסתם אני ניזון אך ורק מהתוכניות בהן אני צופה, כמוכם. ולכן חשוב לי לומר שהגם שאשתמש בדוגמאות מאירועים שקורים לזוגות בתוכנית, המטרה היא להציף רעיון ולהתעשר מהתובנות שבו, ולא לשפוט אדם כזה או אחר או את ההתנהגות שלהם.

האזנה מהנה ומרחיבת תודעה.🙏

קישורים:


Card_spade.svg.png1.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78