GET A ROOM - Episode 016 of the Podcast

in #podcast4 years ago

התודעה שמאחורי "חתונה ממבט ראשון", דניס והדר


תמונה חתונה.jpg


בתוכנית השניה אנחנו מתוודעים לזוג דניס והדר ובוחנים את המצב התודעתי שלהם מבחינה זוגית. כמו כן אנחנו נחשפים לדרמה שבטקס החתונה של דובי ואריק, הסגירות שלה והקיבעון מצדו.


image.png


נושאי הפרק:
• מה היה חסר בטקס הנישואים של אריק ודובי? ולמה זה יכול להיות הסמן העיקרי לאי הצלחת הקשר בעתיד
• מדוע הדר נמצאת בחייה במקום נהדר, על אף שהיא לא חושבת כך?
• ציניות היא כלי שאנשים משתמשים בו כדי להגן על עצמם
• האם דניס יקבל מהדר את האהבה שהוא רוצה?

הערה חשובה:
אין לי שום קשר להפקת התוכנית. אין לי שום זכויות יוצרים על התוכנית אלא רק על פרקי ההסכת להם אתם מאזינים. מין הסתם אני ניזון אך ורק מהתוכניות בהן אני צופה, כמוכם. חשוב לי לומר שהגם שאשתמש בדוגמאות מאירועים שקורים לזוגות בתוכנית, המטרה היא להציף רעיון ולהתעשר מהתובנות שבו, ולא לשפוט אדם כזה או אחר או את ההתנהגות שלהם.

האזנה מהנה ומרחיבת תודעה.🙏

קישורים:


Card_spade.svg.png1.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95