Einari Jututuba #15 - Mikk Pärast

in #podcast6 years ago

Einari Jututoa viimaseks külaliseks on Mikk Pärast - IT spetsialist ja programmeerija, minu lapsepõlve sõber ja vanade videote operaator. Mikk räägib millega ta tänapäeval tegeleb, ma räägin miks ta oli ideaalne kaameramees, räägime kuidas me sõpradeks saime, vanadest Hiiu kooli aegadest ja klounaadidest, mis tähendab olla klassis nagu "kasvaja", verisest kaklusest Hiiu rongipeatuse perroonil, meie esimesest videost, sellest kui kustutasin ära kõik oma vanad videod, kuidas ma tegin heroiini, räägime Miku kodusest elust, tema hobist käia improteatris näitlemas ja Mikk püstitab päris hea teooria, miks aeg hakkab vananedes kiiremini liikuma. Juttu tuleb veel MTV Eestile tehtud muusikavideo kaadritagustest ja Mikk tunnistab, et ta kartis kui käisime tänavapeal videosi filmimas, Mikk selgitab miks minu podcast ei hakka kunagi raha teenima, räägime vandenõudest ja ühesõnaga you get the point, me räägime sitaks palju ja selles osas peaks igaühele midagi huvitavat olema. Istu maha või viska pikali, korista samal ajal oma tuba või mine jooksma ja naudi selle podcasti viimast episoodi, sest ma müüsin kõik tehnika maha ja lendan see nädal Londonisse ära. Jep, mu hing mädaneb Eestis passides, ma pean siit ära minema. Tšutšufrei!!

Sort:  

Hello @einarkuusk , are you on Discord? I wanted to talk with you there about a music video

you can find me in this channel I created : https://discord.gg/DsbUSP

Kurb kuulda, väga lahedad podcastid olid.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 55817.20
ETH 2966.98
USDT 1.00
SBD 2.17