Waiting for the Sun #1

in #plants6 years ago (edited)

Zwykle na wiosnę sadzę sobie jakąś roślinę. Doniczka, nasionko, trochę ziemi i możemy obserwować życie. W tym roku już nie mogłem się doczekać wiosny i zacząłem trochę wcześniej niż zwykle.

1a.jpg

Moja nowa przyjaciółka ma dziś lekko ponad tydzień. Rośnie wyjątkowo szybko, co dobrze jej wróży. Wyszła z ziemi już po dobie od zasadzenia w doniczce. To mój mały rekord. Zwykle trzeba było czekać kilka dni.

2a.jpg

3a.jpg

4a.jpg

5a.jpg

6a.jpg

Po tygodniu na parapecie jest już całkiem spora i wypuściła dwa rzędy liści. Dwa pierwsze liście się nie liczą. To liścienie, nazywane też liśćmi zarodkowymi. Były schowane w nasionku, wyszły jako pierwsze, zapewniły roślinie dobry start i niedługo odpadną, a cała reszta będzie sobie rosnąć dalej.

cdn.

Sort:  

Ślicznie wygląda, bardzo wiosennie :)
Co to za roślinka?
Jeśli mogę zasugerować to dodaj nasz polski tag pl-ogrod.

Dziękuję :) Na razie nie powiem, co to za roślinka. Myślę, że każdy sam bez problemu rozpozna, gdy nieco podrośnie. Tag zaraz dodaję. Nie wiedziałem, że taki jest

To czekamy aż podrośnie :)

Pięknie sobie rośnie. Jeszcze trochę i będzie prawdziwa wiosna, u mnie jeszcze po kątach trochę śniegu leży.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64252.58
ETH 3398.15
USDT 1.00
SBD 2.50