Podstawowy błąd na starcie !

in #pl-zdrowie6 years ago

Witajcie :)

Kiedyś na pewnej imprezie przy ognisku poznałem gościa,

który wcześniej zwrócił moją uwagę, a mianowicie:

nie jadł kiełbachy, karkóweczki tylko jakieś sałatki, które były tylko tłem do tłustego jadła.

Pytam: co jest gościu z tobą? Jak to?

Po godzinie dyskusji z klientem tak się zafiksowałem jego sposobem odżywiania

(którego sam dziś nie stosuję ale poszedłem o krok dalej),

że od tej krótkiej rozmowy powstała rewolucja w mojej kuchni..... :)

sweden-123784_1920.jpg

c.d.n......

Sort:  

..od jednego spotkania, jednej rozmowy, zaczyna się wielka rewolucja w naszym myśleniu i w przekonaniach, które nosimy w głowie. To są właśnie te momenty, które zmieniają nasze życie.

Cała prawda, od ziarna wszystko się zaczyna...

Witaj na #pl-kuchnia!
Czekamy na ciąg dalszy Twojej kulinarnej opowieści... :)

Witam, będzie będzie i pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56677.48
ETH 2329.02
USDT 1.00
SBD 2.36