Zmierz sobie ciśnienie! - maj Miesiącem Kontroli Ciśnienia Tętniczego

in #pl-zdrowie6 years ago

Czy wiecie, że maj jest Miesiącem Kontroli Ciśnienia Tętniczego? 💓

Dlaczego?
Ponieważ, aż 46% zgonów w Polsce spowodowanych jest przez choroby układu krążenia (!). Akcja prowadzona jest już w ponad 100 krajach i ma na celu rozpowszechnianie wiedzy na temat nadciśnienia, a co najważniejsze zachęca do częstego jego kontrolowania.
👉 Bezpłatny pomiar ciśnienia można wykonywać w gabinecie swojego lekarza rodzinnego lub wybranych aptekach w całej Polsce, nie tylko w maju, ale w ciągu całego roku 👈

*czym jest nadciśnienie tętnicze i skąd się bierze? zajrzyj tutaj ➡️http://naturalnieniebanalnie.pl/nadcisnienie-tetnicze-krwi/

*jak naturalnie pomóc sobie przy nadciśnieniu? jak mu zapobiegać? ➡️http://naturalnieniebanalnie.pl/nadcisnienie-tetnicze-a-di…/

*bardzo dużo porad na temat nadciśnienia, odpowiedniej diety, zapobiegania i diagnostyce znajdziecie również tutaj ➡️ http://mmm18.pl/site/index


 

Sort:  

Dobrze jest tez mieć ciśnieniomierz w domu i nawet od czasu do czasu sobie sprawdzić. Nie jest to drogi sprzęt. Ja sprawdzam ciśnienie zazwyczaj jak się trochę gorzej czuje, na szczęście za każdym razem wszystko jest w normie :)

Ja sobie czasem mierzę jak odwiedzam babcię, bo ona ma :) Tak kontrolnie, też zazwyczaj jest wszystko ok, choć ja jestem raczej niskociśnieniowcem :)

Ja ciśnieniomierz kupiłam przed ciąża i tez dlatego mam w domu, wcześniej tez nie miałam :) tez teraz raczej mam niskie ciśnienie a to chyba lepiej niż za wysokie :))

Ja niestety mam bardzo niskie cisnienie,ciekawe co lepsze wysokie czy za niskie :D przy okazji zapraszam na sprawdzenie moich postów na tenat zdrowia :) pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16