Wiersz pt. " Steemit"

Na urlopie siedział leń.
Nic nie robił cały dzień.
A tu "dzwonek" do maliny
wpada "@maryo" w odwiedziny.

Biega, krzyczy, nie do wiary,
zarobiłem steem dolary.
Cóż takiego??? - chłopcze drogi,
on mi na to - piszę blogi.

Steemit to platforma znana,
i przez ludzi uwielbiana.
Dla każdego coś innego
znajdziesz wszystko - mój kolego.

I przepisy, i porady
poznasz prawe też zasady,
Zachowania w tej wspólnocie,
by iść zgodnie lata krocie.

Są tu ludzie sympatyczni
są życzliwi, romantyczni,
zawsze z wszystkim Ci pomogą
byś mógł kroczyć też tą drogą.

I namówił Maryo drogi
teraz i ja piszę blogi
I dziękuję Wam serdecznie
za to ciepłe, mnie przyjęcie.

Już nie leżę na pierzynie
bo znajomych mam na steemie
rozmawiamy, lajkujemy
i się świetnie z tym czujemy.

Dużo też się nauczyłem,
nowych wrażeń doświadczyłem.
Bo "steemianie" fajni są,
Będę polecał platformę tą.

Nowa wiedza, doświadczenia,
wszystko to człowieka zmienia.
Całe życie się uczymy
i się przy tym nie nudzimy.

No więc piszmy Bracia, Siostry
co dzień nasze nowe posty.
A na koniec dobra rada......
warto czasami wpuścić sąsiada .

steem.jpg

Sort:  

Fajny wierszyk :)
Hahaha dopiero jak napisałem swój wierszyk "Życie na Steemicie" i chciałem go opublikować, zobaczyłem Twój :D
Jakoś tak monotematycznie wyszło :)

Pozdrowionka

Fajnie wyszło, a i do czytania jest o jeden wiersz więcej :) I podoba mi się Twój wiersz
więc daję upvota i follow też.....haha

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch . If your post has more upvotes, your post will appear in the trending page. To get more upvotes, you can bid for @steembidbot vote. please check it out here: https://steembottracker.com/

Pięknie. Ja tez próbuję swoich sił w pisaniu. Dobra robota i pozdrawiam.

Dziękuję uprzejmie i czekam na Twój wiersz. :) Najlepszego..... .

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56