#wierszokleci 3 / Owijam swoje krostysteemCreated with Sketch.

in #pl-wierszokleci7 years ago (edited)

konkurs #pl-wierszokleci / "Podbijam swoje posty"

mezczyzna-bez-zeba-900-554.jpg

Owijam swoje krosty

Zawijam pieprz ziarnisty
Omijam ranek dżdżysty
Pieprzę tak trzy po trzy
Bo mam stres'a!

Na zabawę się szykuję!
Jej na fejsie odpisuję, że będę!
Mamo! Odprasowałaś mi dresa?!

Muskuł prężę przed mirrorem
Uśmiech? Piękny!
Jedyneczka do wstawienia - byłem u dentysty!
W Panderozie ustawienia - pojechałem tam!
A chłopaki już tam były - Rączka, Lewy, Baca...
Zenek jest motorem!
Oglądamy! Wzrok tęskny... Przegazówka!
Zenek monologiem, że jazda wieczorem
najlepsza na kaca!
Widzieliście się z Ba... sio... re..?
Głos zastyga

Basior wchodzi!
Wzrok ma gęsty, oko bystre
Krok bokiem posuwisty
Intencje czyste!
Zrzuta!

Jak inni zanurzam rękę
Jednocześnie do Lewego się pochylam
- Pożyczysz?
- Młody znowu kasy nie ma!
Śmiech!
Już go chciałem w szczękę
Ale weszła!

Każdy mi zazdrości!
Mini, wysoka podeszwa... Do baru idzie.
Głowy za nią podążają równolegle
Pobiegłem!
Laska tego rozmiaru!
Niech burakom serca drżą - niżej.

Za sobą słyszę... chyżej!
Głos ostry
- Ee, Młody!
ćwikłowi rżą, a ja coraz bliżej!
pomysłu nie mają
- Owijaj swoje krosty! he he he

Sort:  

i nie zapomnij o "upvote"! :-)

Yeeeep😀👍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62702.02
ETH 2572.25
USDT 1.00
SBD 2.75