Sort:  

Przeglądałem Twoje posty już wcześniej. Dobra robota.
Powodzenia.

Dziękuję i również życzę powodzenia :)

:)))))))))))))
Kapitalnie!!!
Ewo, koniecznie daj tag - Steemit i Steem.
Wierszem o sprawach trudnych i na czasie :)!

Dziękuję, dodałam :)

Puenta-złoto.

Haha do kogo pijesz? zajebiście ci to wyszło

Tematy na #wierszokleci podaje co tydzień @lugoshi. Mnie tylko rymy poniosły...
Staram się brać udział w tym konkursie bo lubię rymować :)

I bardzo fajnie Tobie to wychodzi.

Szacun ! Pewnie napisanie tego trochę ci zajęło :D

Dzięki :) 2 szklaneczki swojskiego wina i po sprawie :P

he he
Swojaki najlepsze

Idealny wiersz na te czasy :D Gratuluje!

No to podbijamy leci UPvocik :D

hahaha :D padłem :D

Mam nadzieję że się nie potłukłeś :P

spoko, spoko, dobrze że nie stałem na drabinie :P

Całe szczęście :)

buhaha
końcówka THE BEST :)

Cieszę się że Ci się podoba :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67905.30
ETH 2637.44
USDT 1.00
SBD 2.67