You are viewing a single comment's thread from:

RE: JEDZ SEZONOWO! 😎 Najlepsze przepisy na placki z warzyw 🍅🥕🥔🥒

in #pl-wege6 years ago

No proszę! Ja tu sprawdzam co @zdrowie nowego w kuchni tworzy i widzę moje placuszki! Pięknie dziękuję i polecam się na przyszłość!

Te pomidorowe też mi podchodza! Dzisiaj mam zwykłe i słodkie ziemniaki w domu. Może zrobię placki ziemniaczane?😉

Sort:  

😊
Ooo a może placki z ziemniaczane batatów! Robiłaś kiedyś?

Tak. Ale bataty sa bardziej suche niż ziemniaki więc zawsze je trzeba zetrzeć na papkę. Z ziemniakami eksperymentuję i scieram czasami na grubych oczkach. Efekty sa zadowalajace przy różnych grubościach startego ziemniaka. Z batatami już tak nie jest. Ostatnio się nie dosmażyły, gdyż czastji były za duże.
Smakowo sa doskonałe! Kiedyś też robiłam z gotowanych batatów. Zadanie jest ułatwione;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59531.52
ETH 2678.46
USDT 1.00
SBD 2.43