Nowa gazeta wędkarska "Wędkarstwo360" - W360 premiera 20 marca

in #pl-wedkarstwo6 years ago

Jacek Kolendowicz, Marek Szymański i Adam Niemiec od tego roku stanowią główny zespół w wydawnictwie Edipresse, która mam zamiar wydawać nowa gazetę wedkarską. Gazeta będzie nowoczesna ale nie zabraknie miejsca na klimaty, w których z biegiem lat zmienia się co najwyżej model kotwiczki czy woblera, ale sens wędkarstwa pozostaje ten sam - klimaty do których mam nadzieję zdołałem Was przez te lata przekonać i przyzwyczaić.

Od siebie dodam, że Jacek z Markiem przepracowali 23 lata w "Wędkarskim Świecie", dla mnie jest to wielkie zaskoczenie no ale nic nie trwa wiecznie. Oby te wszystkie zmiany wyszły na dobre wszystkim.

Sort:  

No właśnie wczoraj na facebooku pierwsze info widziałem. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Informacji było już sporo ... chłopaki z WS chwalili się kto został redaktorem i zastępca w WŚ:

mieszkam niedaleko Marka Szymanskiego, no ostatnio się wygadał

Congratulations @aple! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1750 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61449.84
ETH 2398.56
USDT 1.00
SBD 2.56