You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dtube, dlive, vlogi itp.... nagrywanie filmów to nie takie proste.

in #pl-vlog6 years ago

super, po jakimś czasie przejdzie Ci niezręczność! Mam to samo, chociaż w teorii z kamerą jestem całkiem obyta. Najgorsze nie jest dla mnie mówienie, ale późniejsze odsłuchiwanie tego i dążenie do "perfekcji" która chyba nie istnieje.

Ja też od dawna myślę o lekkim urozmaiceniu mojej aktywności blogowej, znacznie lepiej o niektórych tematach związanych z żywieniem mi się opowiada niż pisze, ale nie mogę się za to porządnie zabrać jakoś. Może faktycznie wystarczy po prostu zrobić ten pierwszy krok i dalej już pójdzie z górki... :) Tak trzymaj!

Sort:  

No tak, Ty po programie już jesteś do kamery przyzwyczajona, więc tym bardziej do dzieła! :)

to tylko teoria, bo w pratyce to nie takie proste o czym sama wiesz! :D ale zrobię to :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64249.62
ETH 3184.05
USDT 1.00
SBD 2.48