You are viewing a single comment's thread from:

RE: Youtuberzy przenoszą się na Steemit | D.Tube

in #pl-video6 years ago

Rafonix przeniósł się na Dlive, a nie na D.Tube. Reszta materiału bardzo dobrze zaprezentowana, jednakże nie możemy zabronić youtuberom przenoszenia się tutaj, nieważne jaki mają kontent, musimy ich zaakceptować. Jeżeli będzie działał na szkodę platformy to mamy narzędzie do walki z nimi, a są to flagi. Szkoda, że część steemian boi się ich używać.

Sort:  

Co do Rafoniksa to oczywiście przejęzyczenie. Musimy nauczyć się mądrze i odpowiedzialnie używać flag z tym się zgadzam i nawet na ten temat był mój pierwszy vlog.

Ja miałem już ich nie używać a już 2 razy to zrobiłem na spam totalny z propozycjami zarabiania na botach.
Patrzyłem jak jeden chłopak z afryki mający rangę 39,3 rozpoczął kampanie w Polsce i tylko w jednym dniu w ciągu chyba 3 godzin ranga jego zleciała do -3 chyba... Ja po prostu oczy dostałem jak 5 zł bo naprawdę gość na swoim blogu sporo pisał i działał a się dął wciągnąć w g.....o i stracił to co na steemitcie dawało dużo możliwości. Mimo wszystko nieraz niepotrzebne są te flagi no ale każdy ma swoje zdanie więc robi tak jak mu sumienie podpowiada.
Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64848.13
ETH 3173.84
USDT 1.00
SBD 2.55