You are viewing a single comment's thread from:

RE: DTube - Biało-czerwone Siostry Godlewskie

in #pl-video6 years ago

Carrionerku kochany. Dziekuje Ci, ze mnie "starego" dziada zainteresowales ta platforma. Nie mam pojecia jak tu dzialac ale mam pewien pomysl na kontent, ktorego tu nie widze i chcialbym cos z tym tematem zrobic. Pare dni temu na live pisalem w komentach na czacie, ze od 3 miesiecy nie udalo mi sie zalozyc konta i powiedziales, zebym odezwal sie do Ciebie na discord ale zanim zdazylem to zrobic przyszedl mail aktywacyjny wiec nie zawracalem Ci juz dupy ;) Zwlaszcza, ze tam to juz dla mnie calkiem czarna magia. Tak czy inaczej - wielkie dzieki za checi. Jesli jest jakakolwiek mozliwosc zeby stary brodacz (ktory nie ogarnia nowych technologii a ma jakis pomysl) mogl sie z Toba skontaktowac aby zaczerpnac wiedzy (droga ktora ogarnie a nie jak na discord ;) ) to daj jakiegos znaka. Nie bede Ci slodzil, ze jestes dla mnie wzorem ale chetnie pogadam ;) Pozdro stary i sciagaj tu jak najwiecej ludzi. Powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77