You are viewing a single comment's thread from:

RE: VLOG #23 - Dlaczego Warto Grać w Gry

in #pl-video6 years ago

Jako gracz z ponad 15 letnim stazem musze powiedziec, ze gry moga Cie nauczyc praktycznie wszystkiego trzeba tylko wiedziec po jaka produkcje siegnac. Poza tym gry wbrew pozora bardzo zblizaja ludzi do siebie i pozwalaja utrzymywac przyjaznie nawet gdy mieszka sie bardzo daleko od siebie. Wielogodzinne granie dzien w dziec co prawda nie jest korzystne dla zdrowia ale taki maraton kilku/kilkunasto godzinny raz na jakis czas potrawi zresetowac sprawiajc,ze czujesz sie jak nowonarodzony, oczywiscie trzeba przy takich wyczynach pamietac o odpowiednim odzywianiu i nawadnianiu co jest oczywiste ale rownie istotne jest odpowiednie przygotowanie tj odpowiedni fotel, sprzet do grania i wedlug mnie najwazniejsze okulary do pracy przy komputerze!Osobiscie nie wyobrazam sobie granie bez specjalnych okolarow ktora zapobiegaja bolowi oczu jak i glowy, dzien w ktorym zakupilem owe okulary bede pamietac do konca zycia poniewaz roznica w komforcie z okularami i bez nich jest ogrona w moim przypadku ;)

Sort:  

Z jakiej firmy masz te okulary przed ochroną światła Niebieskiego?

Ja mam firmy Gunnar wersje RPG dla graczy ale wiekszosc ich okularow jest wykonana w tej samej technologii, wersje dla graczy poprostu sa ladniejsze i wygodniejsze gdy korzysta sie z sluchawek

Jak zakładasz to masz jakieś różnice w obrazie? W sensie nie zmieniają kolorów otoczenia wokół ciebie? Bolą ciebie oczy po ich noszeniu? Będę wdzięczny za informacje jakie mi dostarczysz. Ogólnie możesz jeszcze coś dodać od siebie :D

no wiec tak, okuary te ogolnie w wersji podstawowej czyli bez korekcji na wade wzroku maja + o,2 dioptri przez co obraz jest odrobine powiekszony dzieki czememu "wygodniej sie patrzy" , szkla sa koloru zoltego takze to co widzisz zmienia sie ale nie jakos mocno takze idzie sie przyzwyczaic (do korekcji kolorow na filmach trzeba je jednak zdejmowac xD) Co do bolu oczu i glowy to ja mialem z tym ogromny problem glownie z bolem oczu, dlatego wlasnie zainteresowalem sie owymi okularami ktore to w 90% wyeliminowaly u mnie bol i suchosc oczu! kiedys po 10 minutach doslownie moje oczy byly suche i bolace teraz juz nie rozstaje sie z okularami hehehe trzeba jednak uwazac przy zakupie na podrobki ktore niby wygladaja tak samo ale nie dzialaja wogole sa to poprostu okulary z zoltymi szklami. Moge jeszcze dodac, ze lubie posiedziec przy kompie do pozna i czesto mialem pozniej problemy z zasnieciem nie wiedzialem dlaczego bo bylem zmeczony mega ale zasnac nie moglem, teraz ten problem mnie praktycznie nie dotyczy, poszukalem troche info na ten temat i prawdopodobnie winne bylo niebieskie swiatlo monitora i tu by sie wszystko zgadzalo bo okulary filtruja owe swiatlo i problem zniknal ;) Ogolnie dla mnie te okulary to 8 cud swiata ale ja mialem problemy z oczami gdy cos robilem na kompie od bardzo dawna wiec ja odczuwam dzialanie tych okularow bardzo mocno. Dawalem je do testowania mojej siostrze ktora takich problemow jak ja nigdy nie miala i ona wypowiedziala sie na temat nich mniej wiecej tak " wszystko wyrazniej widac i oczy sie pozniej mecza ale szalu nie ma, spodziewalam sie lepszego efektu po twoich opowiesciach kochany braciszku xD)

Pewnie zakupie sobie te okularki :D Wiesz może gdzie kupowałeś? ;)

mi sie udalo kupic po taniosci na ebayu od ziomka ktory nie mogl ich uzywac bo mial wade wzroku, takze jak chcesz budzetowo to polecam ebay tylko sprawdz dokladnie czy to na pewno oryginalne okulary zebys sie nie rozczarowal ;) lub jak chcesz szybko i pewnie to oficjalny sklep najlepszy bedzie;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59926.69
ETH 2622.88
USDT 1.00
SBD 2.38