You are viewing a single comment's thread from:

RE: Youtuberzy przenoszą się na Steemit | D.Tube

in #pl-video6 years ago (edited)

@carrioner
Większość początkujących nawet jak przejdą z YT tutaj się rejestrować masowo to ich siła głosu kolego jest 0,002 - 0,003$ więc nie wiem skąd się bierze te 0,01$. Kolega ze steemita który mi pomaga ma wartość konta 680$ i ma dopiero 0,04$ moc dawania głosu a wiec aby mieć te 0,01 o którym kolega marzy to każdy musi mieć wartość konta 150 $ a nie jak większość po 15$ jeszcze dane w promocji od firmy który trzeba spałcić swoja pracą. Ja działam ostro od miesiąca i dzięki rożnej pomocy członków wspólnoty steemit jakoś powoli zaczyna iśc w górę te moje konto i ma dopiero 20$ po miesiącu naprawdę dobrej pracy w temacie. Mówię o sobie szarej eminencji która nie ma pleców. Sobie też bym życzył mieć takich głosujących której moc głosu jest 0,01$ ale się cieszę jak małe dziecko nawet z głosu który nie ma siły $$$ bo to też jest bardzo miłe i budujące że odwiedza mój blog taka osoba i mnie wspiera upvote.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64911.06
ETH 3194.94
USDT 1.00
SBD 2.60