Truskawki uprawa w domu na balkonie

in #pl-uprawy6 years ago (edited)

DSCN2168.JPG
Moja domowa uprawa truskawek w doniczce na balkonie
Co potrzeba do uprawy doniczkowej truskawek?
-Doniczka
-Podstawka
-Ziemia
-Sadzonki truskawek

DSCN2167.JPG
DSCN2166.JPG

Ziemie na początku ładnie oczyściłem wsypałem do dużej doniczki i przesadziłem sadzonki. Na zdjęciach mamy już owoce ale sadzonki przed wsadzeniem miały piękne białe kwiatki. Sadzonki zakupiłem w pobliskim markecie. W czasie przesadzania wyjmując sadzonki z mini doniczki starałem się aby korzenie wyjąć z wraz z ziemią, ponieważ sadzonki wyrastały już z ziemią z nawozem. Do dzisiaj sadzonki dobrze się już ukorzeniły i pojawiły się malutkie truskawki.
Zobaczymy co będzie dalej…

Sort:  

Oby jak najwięcej Ci obrodziło Smacznego....... :)

dzięki :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97