Autoportret zaspany - zgłoszenie na konkurs kreatywny "kropkami malowane"

in #pl-sztuka6 years ago

Odkąd zobaczyłam temat konkursu @pl-rekodzielo, myślałam jak podejść do tematu kropki. W głowie przewinęły mi sie różne skojarzenia: być w kropce, kropka nad i, kropka w kropkę, trzy kropki, koniec kropka, punkty, groszki, małe kółeczka... I to zabawne, ale wczoraj myśląc, że to ostatni dzwonek na namalowanie czegoś, zauważyłam swoje odbicie w ekranie laptopa i wszystkie kropki na swojej twarzy - piegi od pierwszych promieni słońca, pieprzyki od urodzenia, dziurki w uszach... Patrząc na swoją twarz w cieniu zaczęłam ją rysować na zwykłej białej kartce czarnym długopisem - oczywiście kropkami.

unnamed (1).jpg

No cóż. Nie jest to puentylizm, ale na pewno swego rodzaju impresja. Niektóre miejsca są tragiczne, inne całkiem ok, ogólnie - myślę, że jak na pierwszy raz nie jest najgorzej, chociaż gdyby zostało mi trochę więcej czasu narysowałabym to od nowa mimo kilkugodzinnego stukania w kartkę. :)
Kilka zdjęć z procesu kropkowania:

progres.jpg

Link do konkursu: https://steemit.com/pl-rekodzielo/@pl-rekodzielo/konkurs-kreatywny-5-start

Sort:  

super :) wygląda trochę jak niewyraźne ksero patrząc lekko z oddali.

Super! Bardzo podoba mi się efekt :)

Dzięki :) Wyszly mi trochę azjatyckie rysy, nos bardziej krzywy niz zwykle, a prawą brew pozostawię bez komentarza. No i ujęcie z dołu nie jest zbyt korzystne :D W sumie może daloby się to jeszcze naprawić - spróbuję podziobać po pracy, ale chciałam się zmieścić w terminie :)

No to ja już wiem, kto wygra ten konkurs! :)

Haha z tego co widzę udział wzięła tylko jedna osoba poza mną, myślę że obie wygrywamy :)

PS. Chciałabym Cię zapytać, jakie jest znaczenie Twojego nicka. Od samego początku nie mogę się oprzeć wrażeniu ze brzmi litewsko :)

Nie, to najzwyklejsza kombinacja liter z imienia i nazwiska... :)

Ciekawe :)

Dziękuję za udział w Konkursie kreatywnym #5. Pozdrawiam :)

Wow... To musiało wymagać dużo pracy. Podziwiam i zazdroszczę talentu ;)

Dzięki, faktycznie trochę czasu zajęlo, ale zawsze to coś nowego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59941.18
ETH 2627.53
USDT 1.00
SBD 2.46