Uczeń przewyższył mistrza

in #pl-steemit7 years ago

Jakiś czas temu za moją namową konto założył mój sąsiad @malina1979 zdjęcie do postu powitalnego sam mu zrobiłem.

Początkowo nie było szału,aż nagle jego post zdobył 2 cyfrowy zarobek. Potem było wiele telefonów pytań nie wszytko jeszcze wiem ale podstawy przekazałem. nadszedł też czas wypłaty stemm dolarów pech niesamowity bo poloniex wyłączył portfel tuż po wysłaniu środków i są one "zamrożone do dziś bo poloniex cały czas ma wyłączone wallety.

Cóż trzeba czekać kiedyś muszą zaksięgować środki i tak mój są siad działał raz popełnił gafę bo skopiował z netu tekst. Mimo to jego reputacja to już 42. Mi jeszcze sporo brakuje , niestety brak czasu nie pozwala na częste pisanie:(

27583252_537029803342538_1663349582_n.jpg

Wczoraj nawet jego post został nominowany prze kuratorów do OCD INTERNATIONAL DAILY - Issue #111 co dla mnie jest szokiem. Tak oto uczeń przerósł mistrza ale od początku widziałem że Sławek ma potencjał do pisanie.

Sort:  

HiHi - dziękuję tobie Mariusz za pomoc i tak dalej będę prosił o rady :)
więc tak czy owak zostaję Twoim uczniem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50