You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego to właśnie teraz jest bardzo dobry czas na to, by pisać więcej

in #pl-steem5 years ago

A ja tu czegoś nie rozumiem. Jak zalogowałem się pierwszy raz i dostałem pierwsze głosy to sobie sprawdziłem ile trzeba mieć SP żeby dać komuś 0,01$. Wtedy było to 50SP. Dziś żeby kogoś poczęstować czymś innym niż 0 trzeba mieć blisko 5 razy tyle SP. Ludzi na polish którzy mają więcej niż 250SP jest garstka. Zarobek prawie 5 razy mniejszy niż przy kursie jaki był parę miesięcy temu.

To, że mało osób pisze dla mnie również nie jest na plus. Jeśli mało osób pisze to mało osób czyta. Bo i po co mieli by tracić czas na zaglądanie tu skoro nie piszą.

W mojej opinii próbujecie zaczarować rzeczywistość.

Sort:  

Wydaję mi się, że zapominasz, że nie tylko #polish jest na Steem ;)

Zarobek prawie 5 razy mniejszy niż przy kursie jaki był parę miesięcy temu.

jeżeli wszystko wypłacasz od razu teraz - to tak. Tylko wtedy sam pozbawiasz się szansy bydowania pozycji w ekosystemie.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63247.38
ETH 3242.29
USDT 1.00
SBD 3.90