You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego to właśnie teraz jest bardzo dobry czas na to, by pisać więcej

in #pl-steem5 years ago

Te fotki koparek to z ostatniej powodzi kiedy kopalnie zalało, nie z wyprzedaży, ale ludzie podpinali je dla efektu. Zgadzam się, że teraz idealny czas na debiuty jest i dobry moment na powolną kumulacje kryptosów.

Sort:  

@psychepl miałem właśnie pisać o tym, że to są zdjęcia z powodzi, ale chciałem sprawdzić czy ktoś mnie nie uprzedził. Tak, czy tak potwierdzam :).

oj - to bardzo przepraszam, że wprowadziłem w błąd. Jak widać mój research był niewystarczający. Dzięki.

Spoko, przecież to, że wyprzedają to fakt, te foty po prostu rozpowszechnili mocno, taka taktyka na zbicie ceny. Twiterek zorientował się po kilku dniach dopiero. :) Ale przecież wiadomo o co chodzi, nie ma co się przejmować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63672.48
ETH 3319.16
USDT 1.00
SBD 3.91