You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego to właśnie teraz jest bardzo dobry czas na to, by pisać więcej

in #pl-steem5 years ago

Ja mam pytanie @noisy2. Mam nadzieje że tym razem mi odpowiesz:-)
Co robiliście na Steemfest? Bo mam wrażenie że wszystkim dupa się pali. Czytałem dzisiaj post @ned I przykra wiadomość. Cał czas pozostaje pytanie. Skąd brać inwestorów? Jak zachęcać do nowej technologii? Temat flag. Czy był poruszany? Jak walczyć? Czy są potrzebne? Obecnie skupiam się na long term. Co będzie to będzie. Chciałbym w przyszłości wypłacać sobie na godne wakacje :-) Jeśli nie to trudno. Jeden kolega powiedział mądrze. Chleba nam steemit nie da, ale na piwo da się. Tak byłem dla pieniedzy na poczatku. Troche przejrzalem na oczy. Jest pelno ludzi ktorych chcialbym wspierac tak jak one mnie wspieraja. Sa swietne projekty takie jak wasz :-) naprzyklad. Sa mozliwosci..
Pełno klonów powstaje, które jakoś nie przemawiają do mnie.
Na koniec dodam że po każdej burzy pojawia się słońce:-)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Mam nadzieje że tym razem mi odpowiesz:-)

Poprzednim razem nie byłem w stanie, bowiem z tego co pamiętam, nie byłem (z resztą nie jako jedyny) zrozumieć pytania

Co robiliście na Steemfest?

Powstał na ten temat osobny wpis, ale generalnie rzecz biorąc głównie Wise Team zajmował się promowaniem projektów nad którymi pracowaliśmy przez większość tego roku.

Skąd brać inwestorów?

Moim zdaniem to jest źle postawione pytanie. Steem nie potrzebuje inwestorów, tylko zadowolonych użytkowników. Jak zadowolonych użytkowników będzie na pęczki, to inwestorzy sami będą walić drzwiami i oknami.

Czy był poruszany?

Jeżeli pytasz o wykłady/wystąpienia to nie wiem. Sam osobiście zajmowałem się głównie rozmawianiem z ludźmi, wiedząc że wykłady mogę sobie obejrzeć później - część już obejrzałem. A Ty? :)

Temat flag. Czy był poruszany? Jak walczyć? Czy są potrzebne?

Pewnie czasem był w tysiącach indywidualnych rozmów, które ludzie tam przeprowadzali. Ja na temat flag nie rozmawiałem - skupiałem się na innych kwestiach.

Dzieki za odpowiedź. Wystapienia obejrze musze nadrobic zaleglosci :-)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63212.56
ETH 3233.70
USDT 1.00
SBD 3.88