You are viewing a single comment's thread from:

RE: Marzy mi się... Steemosfera!

in #pl-steem5 years ago (edited)

Użytkownicy Dtube dostali faka? :D

Od połowy roku 2018 do Twojego odejścia generowałeś większość nagród na polish (wise/planter/dios).
Zabawne, że nikt* z mitycznej starej gwardii nie miał dostęp w tym okresie do PM.

Więc komu pokazywałeś fervi faka?

Czy zainteresowanie wśród blogerów powinno być stopniowane w zależności od jakości pióra tematyki? Czy wszystkim po równo?

Restart, czyli co? Widziałeś kogoś downvotującego treści nie spełniających "za wysokie standardy polish"?

Zaludnić byle-czym to można łatwo.

Sort:  

Użytkownicy Dtube dostali faka? :D

Tak

Od połowy roku 2018 do Twojego odejścia generowałeś większość nagród na polish (wise/planter/dios).

Czy zainteresowanie wśród blogerów powinno być stopniowane w zależności od jakości pióra tematyki? Czy wszystkim po równo?

Zależy od sytuacji. Jeśli jest dużo wpisów musisz wybierać. Jeśli jest mało - nie musisz. Uważam, że w sytuacji gdy jest mało wpisów to lepiej dać upvote sobie (co nie robiłem jak było dużo przez praktycznie 18 miesięcy) niż dać na zmarnowanie. Co zresztą uzgadniałem z innymi

"za wysokie standardy polish"?

Widziałem flagi za:

  • Za wysokie zarobki
  • Brak odpowiedniej kultury wypowiedzi we wpisie nawet jeśli nie był do nas kierowany

Zaludnić byle-czym to można łatwo.

Elitarność. Kiedyś ludzie tracili głowy za to. Dosłownie :P

Ja nie robiłem Ci wyrzutu, że głosy również szły na ciebie. Praca=>wynagrodzenie, ale wskazuje na to, że po porzuceniu Polish przez większości osób i lenistwo innych kreowałeś Polish prawie przez rok.

Piszesz o pokrzywdzonych użytkownikach, ale to nie ja walczyłem z dtube, nie ja (ty również też) ustalałem kuratorstwa na dane tagi, a każdy kto pisał słowa, po przekroczeniu 200 słów był pod twoją pieczą. Toteż jacy blogerzy zostali odrzuceni? I przez kogo? I w jaki sposób?

A przede wszystkim jak zrestartować Polish ;)?

Tych flag było co kot napłakał, a spora część po tej stronie po której podobno jest luz i blues ;) Nigdy nie zmieniły zarobku znacząco w granicach 0,2$.

ale wskazuje na to, że po porzuceniu Polish przez większości osób i lenistwo innych kreowałeś Polish prawie przez rok.

Możliwe

Toteż jacy blogerzy zostali odrzuceni? I przez kogo? I w jaki sposób?

Ależ warto popatrzeć. Kto dużo zarabia - ten co pisze dobre teksty, czy ten co ma znajomości? Oczywiście tak jak noisy próbował udowodnić tezę popularności, to można podawać wiele tez alternatywnych. Jedne osoby się lubi i wspiera, a inne nie lubi (nawet jak nic nie robią) i nie wspiera. Bo można.

A przede wszystkim jak zrestartować Polish ;)?

Ciężko powiedzieć, ale patrząc na kondycję Steema to cały się ubije, ale czy zrestartuje? Oczywiście na razie próbujemy przewidzieć przyszłość, która niestety krzyczy "PULL UP"

Ależ warto popatrzeć. Kto dużo zarabia - ten co pisze dobre teksty, czy ten co ma znajomości? Oczywiście tak jak noisy próbował udowodnić tezę popularności, to można podawać wiele tez alternatywnych. Jedne osoby się lubi i wspiera, a inne nie lubi (nawet jak nic nie robią) i nie wspiera. Bo można.

Dwa słowa:
@sp-group i @dutmistrz

Choć przykładów mógłbym podać pewnie wiele, więc nie pisz o innych krytycznie, kiedy masz na sumieniu to samo:

Jedne osoby się lubi i wspiera, a inne nie lubi (nawet jak nic nie robią) i nie wspiera. Bo można.

Nie mam tego samego. Mam swoje powody, które pewnie znasz. A to czy cię to rusza czy nie to nie mój problem.

Powiem inaczej - nikt tam za darmo mi nie podpadł ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57369.97
ETH 2943.81
USDT 1.00
SBD 3.63