Daily Info - test eSteem

in #pl-sport6 years ago (edited)

image
Cześć czołem,

testuje aplikacje eSteem na androida dlatego postanowiłem napisać króciutkie podsumowanie dnia z naciskiem na sportowe aktywności. Dzisiaj zrobiłem mało kroków ponieważ pojechałem i wróciłem z pracy rowerkiem. Odkąd mam zepsute auto udało mi sie zrobic już ok 500km. Bardzo mnie to cieszy bo nie musze robić cardio. Dzisiaj jeszcze trening na siłowni i a wieczorem obejrze pewnie mecz w siatkówkę. Cały czas ubolewam nad brakiem wsparcia dla #pl-sport i tylko czekać aż najbardziej wytrwali przestaną się udzielać. Ja też mam do opisania sporo wydarzeń szczególnie bokserskich, ale trochę to nie ma sensu. Przykra sprawa ale taka prawda. Zobaczymy może coś sie w końcu ruszy. Napisalem do pewnej osoby czy moze ma jakiś pomysł ale brak odzewu. Sorki za błędy ale post pisany z tel. Pozdrawiam @mastek

Sort:  

No niestety, ale miejmy nadzieje, że zaraz wszystko ruszy do przodu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81