You are viewing a single comment's thread from:

RE: Liga Typerów - "Dołącz do Pucharu Świata #pl-sport" (post zawiera przebieg rywalizacji oraz tabele) - Część 1

in #pl-sport6 years ago

Heh. Ja swoje umieściłem swoje na 13 minut przed pierwszym meczem mistrzostw (a zarazem zamknięciem możliwości typowania). Podobnie jak Ty, robiłem to na szybko, tak aby tylko zdążyć z dodaniem posta ;)
PS. Jak na razie okazuje się, że super taktykę zastosował michalmehow. Każdy mecz obstawiał wynikiem 1:0, nie stawiając żadnego remisu ;) Okazuje się że im mniej kombinacji tym lepiej ;)

Sort:  

Ogólnie ja też nie lubię stawiać na remis, ale dla zasady chyba w ostatnich spotkaniach postawiłem na ten wynik ;)

Trochę "przycwaniaczył" i jak widać działa to poprawnie :D

No tak, metoda jest niezła. Ogólnie faworyci jeśli wygrają daje nam to co najmniej 1 punkt.
Ja swoje wyniki ustawiłem w oparciu o "sentymenty" piłki nożnej nie śledzę od lat. Czas może do tego wrócić bo nie idzie mi najgorzej ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66975.17
ETH 2594.33
USDT 1.00
SBD 2.67