You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1/3 Pucharu #pl-sport już za nami. Jak wygląda tabela? | Pula nagród 17 SBD, 1.4 STEEM

in #pl-sport6 years ago

Siemka.

@beleg teraz jak czytam Twój wpis to zobaczyłem, że wrzuciłem potrójną tabelę i opis całego dnia ale zapomniałem dać aktualną tabelę na ogólny ;) dexxx30 ma 2 pkt straty ;)

Za chwilę poprawię ;)

Sort:  

No w sumie, chyba że specjalnie nie liczyłeś wyniku ostatniego meczu ;) bo chciałeś rozpisać tabelę po 1/3 naszej rozgrywki ;)

Tak, chciałem aby było równo 1/3 ;)

Ok ;) Tak czy siak dzięki temu zauważyłem że coś mi nie wyszło wstawienie aktualnej tabeli ;) Zaraz, zanim podliczę 2 dzisiejsze mecze, to zobaczę czy liczba dokładnych wyników się zgadza ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59