Moje TOP 5 spotkań w 2018 roku.

in #pl-sport6 years ago

Zbliża się koniec 2018 roku . Rozgrywanych meczów piłki nożnej było mnóstwo. Ja przedstawię Wam moje top 5 spotkań, które utknęły mi w pamięci.

NR 1 to spotkanie Francja-Chorwacja

Francja mistrzem świata po 20 latach!!. Pokonuję w finale rewelacyjnie spisująca się Chorwację 4:2 . Co prawda Francja była jednym z faworytów do zwycięstwa w rozgrywkach. Co innego Chorwaci, którzy do awansu do finału potrzebowali aż trzech dogrywek w 1/8 finału z Danią, w ćwierćfinale z Rosją i w półfinale z Anglią. Jak drużyna pokazali niesamowity charakter.

nr 2 Portugalia-Hiszpania 3:3

Magiczne spotkanie Cristiano Ronaldo, który ustrzelił Hat trick. Było to jedno z lepszych spotkań grupowych w Mistrzostwach świat. Na pewno dla mnie jedno z najbardziej oczekiwanych i nie zawiodłem się . Zaczęło się szybko, bo już w czwartej minucie rzut karny i 1:0 dla Chorwacji. Wyrównał w 24 minucie Diego Costa . Do przerwy jednak Portugalia schodziła z jedno bramkową przewagą . Gol Ronaldo 44 minuta. Gdy wydawało się, że Portugalia będzie kontrolować spotkanie kolejny raz Diego Costa daje remis. To nie koniec emocji Nacho 58 minuta spotkanie i już jest 2:3 dla Hiszpanii. Ozdoba spotkania była bramka strzelona w 88 minucie przez Cristiano Ronaldo bezpośrednio z rzutu wolnego remis 3:3.

Nr 3 Francja - Argentyna 4:3

Kolejne spotkanie z mistrzostw świata . Tym razem mecz 1/8 finału Francja-Argentyna i spotkanie dwóch wielkich piłkarzy Lionel Messi i wschodząca gwiazda Kylian Mbappé. Górą okazał się 19-letni Mbappé, który strzelił w tym spotkaniu dwie bramki i przypieczętował awans Francji do dalszego etapu rozgrywek .

Nr 4 Roma-Barcelona 3:0

Nie możliwe stało się faktem . Roma w pierwszy spotkaniu przegrała na Camp Nou1:4. Wydawało się, że jest to wynik bezpieczny,dla piłkarzy Ernesto Valverde, a jednak . AS Roma odrobili straty wygrywając 3:0 i wyeliminowali faworyta tych rozgrywek . Było to dla mnie jako kibica Barcelony ogromne zaskoczenie .

Nr 5 Real Madryt-Liverpool 3-1

Finał Ligi Mistrzów Real Madryt-Liverpool . Samo spotkanie może nie było aż tak bardzo ciekawe . Liverpool po stracie swojego najlepszego zawodnika Salaha nie był w stanie przeciwstawić się dobrze grającej drużynie z Madrytu . Do tego dwa kuriozalne błędy Kariusa i było po meczu . Real zostaje zwycięzca tych rozgrywek .

Samych spotkań w kończącym się roku 2018 było napraw dużo . Nie sposób było ich wszystkich opisać . Pozostaje sobie życzyć więcej takich jak nie lepszych meczy w 2019 roku .

Ja życzę Wam wszystkim Wszystkiego Najlepszego w zbliżającym się nowy roku :)

Sort:  

Finał mundialu był świetny. Również uważam go za najlepsze spotkanie.

Ja po ciuch kibicowalem Chorwacji. Drogę jako przeszli do finału to było coś wspaniałego. I te dogrywki😊

Posted using Partiko Android

This post has received a 4.84 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64373.04
ETH 2775.53
USDT 1.00
SBD 2.66