Wycieczka rowerowa - Bicycle tour.

in #pl-sport6 years ago

Dziś przychodzę do Was z postem w którym chcę pokazać wam jak spędziłam niedzielne przedpołudnie a więc byłam dziś na wycieczce rowerowej. Cała trasa liczyła 20.38 km zajęła mi 3 godziny i 9 minut więc nie ma się czym chwalić jednakże zrobiłam wiele zdjęć i miałam kilka przerw w tym jedną dłuższą. Zapraszam.

Today I come to you with a post where I want to show you how I spent the Sunday morning and so I was on a bike trip today. The entire route was 20.38 km, it took me 3 hours and 9 minutes so I have nothing to brag about but I took many photos and I had a few breaks in this one longer. I invite you.
Sort:  

Piękna sceneria! Jako rowerowej fance, jestem zmuszony dać upvote i follow. Czekam na więcej!

Jakieś info gdzie to wszystko miało miejsce? Coś więcej o wycieczce?

Jest to Nadleśnictwo Rudnik powiat Niżański. :)

Mała porada, będąc przy różnego rodzaju kapliczkach, zabytkach warto przeczytać historie i napisać tutaj krótki opis. Tak dla wiedzy swojej i innych 😊 każde miejsce ma swoją historię

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25