Sort:  

Jest jeszcze kilka innych osób, którym idzie gorzej ;)

Tak szczerze to robiłem moje typy 2 minuty bez analizy. Chciałem jak najszybciej wstawić post i nie przygotowałem swoich typów, a chciałem aby był jakiś wzór xD (żeby nie było, że się teraz usprawiedliwiam :P )

Heh. Ja swoje umieściłem swoje na 13 minut przed pierwszym meczem mistrzostw (a zarazem zamknięciem możliwości typowania). Podobnie jak Ty, robiłem to na szybko, tak aby tylko zdążyć z dodaniem posta ;)
PS. Jak na razie okazuje się, że super taktykę zastosował michalmehow. Każdy mecz obstawiał wynikiem 1:0, nie stawiając żadnego remisu ;) Okazuje się że im mniej kombinacji tym lepiej ;)

Ogólnie ja też nie lubię stawiać na remis, ale dla zasady chyba w ostatnich spotkaniach postawiłem na ten wynik ;)

Trochę "przycwaniaczył" i jak widać działa to poprawnie :D

No tak, metoda jest niezła. Ogólnie faworyci jeśli wygrają daje nam to co najmniej 1 punkt.
Ja swoje wyniki ustawiłem w oparciu o "sentymenty" piłki nożnej nie śledzę od lat. Czas może do tego wrócić bo nie idzie mi najgorzej ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57249.71
ETH 3092.70
USDT 1.00
SBD 2.41