You are viewing a single comment's thread from:

RE: Altered Carbon - niedoceniony serial Netflix'a

in #pl-seriale6 years ago

Przeszedł bez echa, bo jest po prostu średniakiem ( i to pomimo wielkiej kampami reklamowej w mediach). Widziałem kilka odcinków i tak się zawiodłem, że porzuciłem dalsze oglądanie. Wizualnie jest ok - to trzeba przyznać - ale oglądałem to kilka dni po "Blade Runnerze 2049" i to porównanie obnażyło bezlitośnie płytkość "Altered Carbon". Black Mirror, który przywołujesz jest słusznie wychwalany, bo jest dziełem, które zaskakuje, zmusza do refleksji, pokazuje nam coś nowego. A to jest taka tam sobie historyjka tylko. Z serialowych sci-fi to obecnie Westworld od HBO jest królem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43