WIOSNA OZNACZA NADZIEJĘ - Konkurs Kreatywny #2steemCreated with Sketch.

in #pl-rekodzielo6 years ago (edited)

WIOSNA OZNACZA NADZIEJĘ

praca na Konkurs Kreatywny #2

dzień dobry,
czy zastałam już u Państwa Wiosnę?

WIOSNA, to zdecydowanie moja najbardziej ulubiona pora roku,
mogłabym żyć w Kraju Wiecznej Wiosny.

Na Wiosnę wszystko się odradza, odżywa, rozkwita..
kwiaty, trawy, drzewa, ptaki
i NADZIEJA!

"chociaż runął ci świat
Wiosna przyjdzie i tak."

M.Lorenc

Przedstawiam wam moją własną wariacje na temat Wiosny,
(mam nadzieje ze moja praca się zakwalifikuje,
ale jeśli nie, to po prostu podzielę się z Wami Nadzieją,
jej nigdy dosyć, prawda?.
Nadzieja umiera zawsze jako ostatnia.

Taki oto Obrazek:
(do powieszenia na ścianę, do oparcia na szafce nocnej,
do ozdoby garażu? haha, pełna dowolność:)

IMG_7888.jpeg

Moje prace to efekt uboczny zabawy w prezenty personalne:)
to taka wesoła twórczość, w której wszystkie chwyty są dozwolone,
(aż do zatrzymania inwencji:), w tym konkretnym przypadku, oparta jest głównie na sztuce zdobienia zwanej decoupage),

Przy czym najważniejszym elementem każdej mojej pracy,
jest zawsze dodatek SŁOWA (wiersza, złotej myśli, tekstu piosenki, cytatu, itd..)

IMG_7886.jpeg

..a tu moja praca jeszcze w fazie aranżowania projektu,
(nakładania kolejnych warstw, wyszarpywania fragmentów serwetek,
układania całości, dobierania kolorów:

IMG_8766.jpeg

czy ten obrazek tez kojarzy wam się Wiosennie?

"Ognisko palą na polanie, w nim liszka przez pomyłkę gore..
A razem z liszką, drogi Panie, me serce biedne, ciężko chore.
Lecz nie rozczulaj się nad sercem, na cóż mi kwiaty, pomarańcze,
Ja jeszcze z Wiosną się rozkręcę, ja jeszcze z Wiosną się roztańczę"

A.Osiecka
:)

Sort:  

Congratulations @rozku! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Cool!!! I like!

thank you so much!!! :)

Bardzo ładna praca, pomysłowa. Koncepcja łączenia słów i grafiki - bardzo dobra. Coś dla oczu i dla myśli. Co do kolorów... ja bym tylko trochę więcej zieleni chciał a tak to super!

dziękuję!!

świetnie to ująłeś!
właśnie o to mi chodziło!
aby, poza warstwą wzrokową i estetyczną,
można było sie tez zatrzymać, zastanowić,
przetrawić jakąś myśl..

aa zieleń,
zieleń.
to jest taka zieleń domyślna, kwietniowa.
nieśmiała noo, taka jak u mnie za oknem :)
(wręcz symboliczna:)

dziękuję! ❤️

Słońce jesteś tutaj na czacie?

Aaa! idę sprawdzić!
ale chyba nieee jestem :((

żartuję,
po prostu próbowałam kiedyś z tym chatem, ale mi nie poszło :(
warto sie tam przedrzeć?

No to próbuj bo chciałam do Cb napisac na prv 😉😝

oo to tam można prywatnie?!
zmotywowałaś mnie, będę rozkminiać!
czekaj cieeeeerpliwie 😘

Pięknie. Gratuluję i pozdrawiam.

:) serdecznie dziękuję!

Bardzo dobry wpis:) Lecz przez znacznie większe zainteresowanie tagiem niż podejrzewałem jestem zmuszony rozdzielać głosy o niższej wartości.

nic nie szkodzi!
przecież nie tylko o siłę głosu nam/mi chodzi :)
bardziej o zrozumienie, trafienie do ludzi o podobnej wrażliwości.

fajnie, ze tag cieszy się powodzeniem :)

Bardzo ciekawa i kreatywna praca :) Mnie jak najbardziej kojarzy się z długo wyczekiwaną wiosną :)

och świetnie, że sie jednak kojarzy!
:D

(właśnie! "z długo wyczekiwaną"! :)

Bardzo ciekawa kompozycja :) i jak najbardziej kojarzy się z wiosną :)

ale sie ciesze!!
dziękuję! ❤️

super ze organizujesz takie konkursy!
wiem, ze to wymaga pracy i wysiłku,
(..promowania, wymyślania nowych pomysłów, opieki nad tagiem.. itd)
bardzo doceniam.

sama pewnie coś dorzucę tylko od czasu do czasu,
ale chętnie sie podłączę jako obserwator i będę podziwiać prace innych.

Dzięki za docenienie ;) Zachęcam do częstego brania udziału w konkursach :)

p.s. nie zapomnij wziąć udziału w głosowaniu

Piękna praca! 😍
A jak napisałaś, że mogłabyś żyć w kraju wiecznej wiosny, to pomyślałam, że możesz zamieszkać na Maderze lub Teneryfie, bo właśnie tak określane są te wyspy :)

dzięki kochana!!

(Madera lub Teneryfa? to ja idę zbierać na bilet :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62720.27
ETH 2447.07
USDT 1.00
SBD 2.64