Sort:  

Super, że się kręci! Resteem.

Bardzo dziękuję :)

Świetna inicjatywa. Miałem od razu po świętach stworzyć post na temat rękodzieła które tworzy moja mama ale jakoś brakło czasu.
Mam nadzieję, że nawiązania do wiosny mogą być luźne również ponieważ mama zajmuje się głównie tworzeniem toreb oczywiście w 100% handmade :)

Super :) oczywiście, że luźne, fajnie jak będzie na torbie element w kolorze zielonym ;)

Akurat mam coś zielonego to zgłaszam ;)

Dzięki za udział :)

aa chciałam zapytać,
czy tematy te muszą być traktowane łącznie czy mogą być rozdzielne?
tzn wiosna i zieleń.
czy może jakiś projekt być związany z wiosną (choć niekoniecznie zielony) lub odwrotnie? :)

Może być oddzielnie ;)

Fajnie, mam nadzieję, że się rozkręci :)
Tag bliski memu sercu, więc chcę się dorzucić do nagrody. Powodzenia :)

Oby, oby ;)
Dziękuję za wsparcie konkurs :)

You are great. Thanks for sharing, hehe. You are awesome. I'm Oatmeal Joey Arnold. You can call me Joey.

Witam wszystkich)! Przepraszam. może ja nie rozumiem zasady uczestnictwa w konkursie. Nie znam języka polskiego. Pracuję przez online tłumaczenie. Ale napisałam dwa teksty z konkursu. A wy już sami decydują one są potrzebne, czy nie). Dziękuję za konkurs. )

https://steemit.com/pl-rekodzielo/@olesia/hobby-przerasta-do-zycia

https://steemit.com/pl-rekodzielo/@olesia/konkurs-kreatywny-2-wielkanocne-kurcze-rekodzielnictwo

Jutro ukaże się tekst z listą prac konkursowych z Konkursu kreatywnego #2. Zapraszam do obserwowania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77