Drużyna Steema - Konkurs Kreatywny #11

in #pl-rekodzielo6 years ago (edited)
Sort:  
  1. @veggie-sloth - bo odlatuje, myśli i nasłuchuje Leniwiec.
  2. @sisters - różowa, po prostu #pl-kobieta.
  3. @gandalf - bo szary. Inne steemitowe wilki są a to szklane, a to pęknięte. ;)
  4. @highonthehog - myślę, że to przede wszystkim dla Niej pojawia się ten jednorożec albo pani jednorożcowa na czacie.

Nadeszła pora aby zdradzić zwycięzcę konkursu ;) Najpierw jednak bardzo serdecznie Wam - @jacekw, @baro89, @santarius, @rozku, @nieidealna.mama, @julietlucy, @grecki-bazar-ewy, @bowess, @herbacianymag - dziękuję za udział w zabawie :)

Moje Steemiaki miały bardzo trudny etap powstawania, a pomysłów na nie było wiele. Miał być @jacekw jako wykres kołowy. Miał być @foodini jako pyszna kanapeczka. Miał być @gtg jako szara czapa, czy też @fervi jako komputer. Po namyśle jednak stwierdziłam, że stworzę własny zwierzyniec i tak też się stało.

Pierwszym skojarzeniem była sowa - to właśnie ona przychodzi mi na myśl, gdy jest mowa o @bowess. Jednoznacznie kojarzy mi się ona z Sową z "Kubusia Puchatka". Lubi książki, ma bardzo szeroką wiedzę i chętnie się nią dzieli.

Kolejnych kandydatów podsunął mi @saunter ;) i tak powstał leniwiec wzorowany na @veggie-sloth oraz wilk, którego pierwowzorem jest @glass.wolf. Co prawda jednemu brakuje słuchawek, a drugiemu różowej chmurki, jednak myślę, że nie było problemu z ich rozpoznaniem.

Nad ostatnim Steemiakiem z zestawienia długo się wahałam, gdyż zastanawiałam się jak może zostać on odebrany przez swój pierwowzór. Jest to postać dość kontrowersyjna, jednak mi kojarzy się tylko i wyłącznie pozytywnie. Steemiaka zawdzięcza swojemu awatarowi z czatu. @rafalski mam nadzieję, że masz spore poczucie humoru ;)

Podsumowując zwycięzcą konkursu został @jacekw, który nie dał szansy nikomu i od razu podał właściwe osoby. Gratuluję!

Wielkie dzięki za ten konkurs, naprawdę można się było pouśmiechać do monitora :)

Nie ma sprawy. Jednak Ty go wymyśliłeś, sobie zatem podziękuj ;)

Dziękuję za pomysł!

Nie ma sprawy, cała przyjemność po mojej stronie!

Jesteś genialny 😂

  1. @veggie-sloth
  2. @jacekw
  3. @glass.wolf
  4. @highonthehog

PS:
@veggie-sloth ma przepiękne, takie zapłakane oczy, Wilk wygląda niepozornie (jak na Wilka), @highonthehog wydaje mi się, że na pewno ma w domu jednorożca, za to Jacek jest śliczny

  1. @veggie-sloth
  2. @bowess
  3. @glass.wolf
  4. @michalx2008 (ma też drugie konto)

Brawo @pkocjan, wspaniałe Steemiaki :)

Dziękuję Ewa :)

Fajnie że przedłużyłaś termin, zdążę ;)

Super :) czekam zatem na Twoje Steemiaki.

ale fajne :D

Dzięki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62644.80
ETH 2464.51
USDT 1.00
SBD 2.62