Coś z niczego #1: Kartki Bożonarodzeniowe - Konkurs Kreatywny #14

in #pl-rekodzielo5 years ago (edited)
Sort:  

Choć jedna?
Wszystkie są super!

Miło mi, że się spodobały :)

Piękne!
I ten stojaczek... perfekcja :)

Dziękuję 😘

Wszystkie kartki są przecudne i pięknie je wyeksponowałaś :)

Tyle miłych słów 😁 dziękuję.

Trzeba przyznać, że bardzo ładne te kartki 😉

Posted using Partiko Android

Dzięki :)

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @julietlucy.

Dzięki 😀

Żeby była równowaga w przyrodzie, niektórzy mają dwie lewe ręce (tak jak ja), a niektórzy dwie prawe ;)
Mnie dodatkowo tu urzekł ten specjalny stojak do prezentacji kartek :D

Ten specjalny stojak okazał się małą sztalugą malarską 😉

O tak! Sa wspaniałe:)
Gratuluję pomysłów. U mnie produkcja kartek światecznych w tym roku niestety się nie sprawdziła... W przyszłym lepiej zaplanuję.

Dziękuję. Polecam bardzo spróbować. Fajna zabawa :)

Wszystkie są przepiękne, a to, że zostały zrobione własnoręcznie przez osobę, która w proces ich tworzenia włożyła swoje serce na pewno sprawi, że osoba, która dostanie taką kartkę poczuje się wyjątkowo. Takie upominki są najlepsze.

Wielkie dzięki :) Mam nadzieję, że tak właśnie będzie. Sama lubię dostawać takie ręcznie wykonane upominki.

Dziękuję za udział w Konkursie Kreatywnym #14 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67