Kartka bożonarodzeniowa -Quilling #quillingsteemCreated with Sketch.

in #pl-rekodzielo5 years ago (edited)

Drodzy Steemianie,

Za oknem jesień, w sercu wiosna, a w marketach... zima i Boże Narodzenie. W tym roku to już było przegięcie. Jest koniec września, pędzę na zakupy do Lidla, ledwo z koszy wyprzedażowych zniknęły zeszyty i długopisy do wyprawek szkolnych, każdy spodziewa się zniczy a tu.. Mikołaje! Pyszne, czekoladowe, przesłodkie i urocze Mikołaje. Pomyślałam więc, że nie mogę być gorsza i zaspamuję Wam troszkę świątecznym nastrojem ;-)
Skoro Lidl może to i ja mogę :D
A tak na serio to niby jest dopiero październik ale zaczynam z kartkami już teraz ponieważ jest to czasochłonne a że rodzinę mam dość sporą to trochę będę miała tych kartek do zrobienia i wysłania :)

IMG_20181029_184250.jpg

IMG_20181029_184210-COLLAGE.jpg

IMG_20181029_183009-COLLAGE.jpg

Jeszcze tylko w tle "Last Christmas" od WHAM! i mamy komplet :D

Sort:  

To dla mnie fenomen, jak piosenka o złamanym sercu stała się "hymnem" Świąt Bożego Narodzenia :)
A kartka, wykonana przez Ciebie z wielkim pietyzmem, jest piękna!
Jestem zauroczony Twoim talentem.
Pozdrawiam.

Co roku na święta stawiał bym takie w dobrze widocznym miejscu, dobra robota.

Dziękuję bardzo za słowa uznania :) Miłe słowa zawsze motywują do tworzenia nowych rzeczy, widać w tym sens :)

Bardzo ładna kartka :)

Przepiękna kartka!❄️ Świąteczna, niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. ❤️ Uwielbiam takie dzieła! Takie prace mają dusze. P. S. Ja wykonuję gwiazdki podobną techniką , tylko do zawieszenia np. na choinkę lub okno :) Pozdrawiam.

Dziękuję bardzo :) Bardzo mi miło :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97