Black Mirror : Bandersnatch BOSKIE! BOSKIE! BOSKIE!

in #pl-recenzje6 years ago (edited)

Jest 30 grudnia, a ja właśnie obejrzałem najlepszy film tego roku, ale film? Co film robi w serwisie z grami? Jeśli mieszkasz w Bieszczadach, albo przygotowania do Sylwestra zajęły Cię zbyt mocno i nie słyszałeś o Bandersnatch, to już wyjaśniam. Netflix od pewnego czasu eksperymentuje z interaktywnymi filmami. To takie filmy, gdzie w pewnych momentach widz może podjąć decyzje za bohatera i zadecydować w jakim kierunku potoczy się narracja. Minecraft, pierwsza produkcja Netflix w tej kategotii był mocno średni, o czym pisaliśmy. Natomiast Bandersmatch, no to jest czysty geniusz.

Serio! Ten film jest tak genialny, że szkoda czasu na czytanie recenzji, jeśli jeszcze go nie obejrzałeś to zrób to w tej chwili! Chyba, że nie wierzysz mi na słowo i musisz najpierw dowiedzieć się czemu tak sądzę. To jak? W którą stronę idziesz?

Spokojnie, zastanów się, mamy czas. Wiesz, ja jestem pewien swoich słów, ale do niczego nie chcę Cię zmuszać. Ostatecznie To Ty podejmujesz decyzję. Tak więc bez pośpiechu, ale musisz coś wybrać, bez tego się nie ruszymy.

Zrzut ekranu 2018-12-30 19.16.52.png

Oglądam na Netflix / Czytam recenzję



Artykuł autorstwa: @barbarossastudio, dodany za pomocą serwisu GameeIT

Sort:  

Oj, na pewno obejrzę! Już się napaliłem to to dzieło :D A Twój tekst jeszcze zaostrzył mój apetyt.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62716.82
ETH 2447.73
USDT 1.00
SBD 2.65