You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌼DajSięPoznać 2019🌼 Tj. jak ściągnąć setki polskich programistów na Steema...

Daj znać gdybyście się zdecydowali to zrobić. Chętnie się dorzucę. Mam już nawet zadanie dla programisty (lub grupy). Zbudowanie front endu dla polskiej społeczności na bazie https://framesia.com/tag/polish/hot


https://github.com/Framesia/paperframe
Sort:  

Mam już nawet zadanie dla programisty (lub grupy)

Nie jestem pewien, czy zostałem dobrze zrozumiany. Pisawszy:

Podczas 3 miesięcy trwania konkursu, uczestnicy zobowiązują się do:

  • rozwijania projektu programistycznego (na dowolny temat), ważne jednak by projekt posiadał otwarty kod źródłowy
  • do prowadzenia bloga na temat tego projektu

chciałem dać do zrozumienia, że uczestnicy konkursu mogą tworzyć projekty na dosłownie dowolny temat. Jeżeli ktoś chciałby napisać sobie klona gry Mario na Androida - to jak najbardziej było by to ok.

Nie chciałbym też osobiście dodawać restrykcji, tak owej, że aby dostać nagrodę od sieci Steem, trzeba zrobić projekt dla sieci Steem. Bądźmy szczerzy - uważam, że po pierwsze... odbiór tego były bardzo źle odebrany... a po drugie, osoby, które nie znają ekosystemu, wydaje mi się, że będą miały problem zrobić coś naprawdę wartościowego dla sieci.

Osobiście bym wolał, by kilkuset programistów tego konkursu, najpierw po prostu stało się członkami społeczności Steem poprzez blogowanie i defacto poznanie platformy od strony użytkownika... a gdy konkurs się skończy, licze na to, że wiele z tych osób po prostu z ciekawości, zacznie grzebać w blockchainie Steem i coś tworzyć w oparciu o niego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43