[PL]FlexiDice - #informatycznie

Cześć!
Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, a tym bardziej od wpisu o FlexiDice - mojej aplikacji na Androida, którą tworzę aby przypomnieć sobie co i jak działa :)

Github

Chyba najważniejsza zmiana od ostatniego wpisu. Udało mi się stworzyć repozytorium na GitHub'ie. Wprawdzie dla mnie nie jest to jakaś wielka różnica, ale warto dzielić się kodem - może ktoś z niego skorzysta. Przyda się to też podczas rekrutacji do pracy, a przynajmniej taką mam nadzieję :D

Grafika...

Cóż - grafika wciąż jest testowa. W finalnej wersji wszystko będzie wyglądać inaczej, ale obecnie prezentuje się to tak:
BeFunky Collage.png

Zmiany?

Od ostatniego czasu projekt troszkę przyspieszył. Miałem jakiś taki moment że naprawdę chciało mi się nad tym pracować :D

  • Wspomniana wyżej integracja z GitHub'em
  • Na ekranie losowanie kostek pojawił się przycisk "+" oraz menu. Kostki wciąż się nie dodają, ale pokazuje się już lista dostępnych kostek :)
  • Powstały kostki tekstowe, co pozwoliło na utworzenie ekranu "couple dice" - sprawnego
  • Działa zmiana ustawień dla "couple dice", tzn. są one zapisywane, wczytywane oraz wykorzystywane przez aplikację

Plany?

Najbliższym planem jest chyba ukończenie ekranu losowania kostek numerycznych, czyli zaimplementowanie dodawania kostek, usuwania ich, a także wyboru ich koloru. Dodatkowo chciałbym aby dało się zapisywać i wczytywać zestawy kostek. Chciałbym też poprawić grafikę. Te dwie rzeczy to najbliższe plany, później dopiero zajmę się implementacją innych ekranów aplikacji :)

Jeden z planów obejmował też wrzucenie tego projektu na utopian.io, ale jakoś przeraża mnie obecnie ogarnianie tego, więc chyba plan ten troszkę przesunę w czasie.

Dziękuję za przeczytanie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60895.62
ETH 2917.92
USDT 1.00
SBD 3.58