[PL]FlexiDice - Moja pierwsza aplikacja w Android Studio - #informatycznie

Cześć!
Chciałbym przedstawić Wam moją pierwszą aplikację w Android Studio nad jaką obecnie pracuje. Wpadłem na pomysł stworzenia programu który będzie symulował działanie kostek do gier planszowych.

Założenia aplikacji

Przed rozpoczęciem prac założyłem sobie co chce zaimplementować przed wypuszczeniem pierwszej publicznej wersji. Będzie to:

  • Symulator kostek, różnego rodzaju w różnych konfiguracjach. Użytkownik może wybrać jakimi kośćmi rzuca,
  • Kostki "tekstowe" - użytkownik wpisuje słowa/wyrazy i rzuca takimi kostkami,
  • Kostki dla par - gdzieś czytałem artykuł o tym, że jeśli coś ma się wybić w Internecie, to są to albo małe kotki, albo seks. Więc czemu nie dodać kostek dla dorosłych do mojej aplikacji, skoro podstawy już są,
  • "Blokowanie" kostek - możliwość zablokowania wybranych kostek tak aby przy kolejnym rzucie te zablokowane zostały niezmienione.
    Jeżeli chodzi o całość aplikacji, to chciałbym żeby była prosta, szybka i intuicyjna w obsłudze. Ładna graficznie, a jednocześnie nie zajmująca dużo miejsca :)

Co już jest?

Dużo nie ma, ale jestem zadowolony z tego co udało mi się stworzyć. Jest wysuwane z boku menu, jest podstawowa klasa kostki która rozszerzana będzie przez każdą inną kostkę - na przykład 6-ścienną czy tekstową. Jest system losowania. Powoli pracuje nad ustawieniami aplikacji. Muszę przyznać że praca w Android Studio jest naprawdę bardzo łatwa i intuicyjna. Wszystko jest takie proste - zakochałem się w tym :D
Untitled.png
Takie tam zdjęcie z Android Studio

Dlaczego kostki, skoro jest już tego sporo?

Faktycznie w markecie Google Play znajduje się sporo podobnych do mojej aplikacji. Zdecydowałem się jednak na zrobienie takiej, a nie innej aplikacji ze względu na to że:

  • Jest prosta do zrobienia, w sam raz na pierwszy projekt,
  • Wciąż można dodać rzeczy, których inne aplikacje nie mają - na przykład blokowanie kostek,
  • Aplikacja będzie bez reklam, lub z możliwością wyłączenia reklam za darmo. Jeszcze nie zdecydowałem, ale z tego co widziałem każda aplikacja w markecie posiada uciążliwe reklamy.

Podsumowanie

Cóż... Nie wiem co powiedzieć w podsumowaniu. Mam nadzieję że uda mi się niebawem wypuścić jakąś sprawną wersję i że w niedalekiej przyszłości uda się stworzyć coś bardziej zaawansowanego :D Dzięki za przeczytanie! :)

Sort:  

Congratulations, you were selected for a random upvote! Follow @resteemy and upvote this post to increase your chance of being upvoted again!
Read more about @resteemy here.

Ołpensors? :D

W sumie czemu nie ;) Jak już wypuszczę publicznie, to może zrobię ładne komentarze do kodu i kod również się pojawi :)

To jak coś to pisz również do utopiana, zawsze kilkaset dolarów do przodu (utopian.io)

W ogóle jesteś na naszym chat? steemit.chat kanał polish

Już mi ktoś utopiana polecał :)
Nie jestem, ale wbije :D

Gratulację i życzę powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04